Japonsko

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Neděle Březen 27 23:03:27 CEST 2011

Jedina pozitivni zprava je zapnuti svetel v ridicim centru behem utery. Od
te doby nic.
(Asi stavi celou elektrarnu znovu. Jestli tam bylo 14 metru vody, tak se
neni co divit.)
Co bude dal s palivem? Pujde ho vytahnout z bazenu a znovu pretavit, nebo ho
budou muset zazdit na miste? (A cekat na vetsi vlnu, ktera to cele splachne
do more.)
Neni mi jasne jak to funguje. Na povrchu palivovych clanku je ochranna
vrstva proti radiaci a ted kdyz je poskozena, tak bude transport asi
problem?

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Sunday, March 27, 2011 9:48 PM
Subject: Re: Japonsko

Nevim prijde mi to jako furt stejne nic moc fotky... A pozoruju cim dal
vetsi mlzeni o stavu, nemam z toho dobry pocit. Celkem me prekvapuje, ze
ten problem jeste neresi skupina expertu z celeho sveta, ale furt si s
tim hraje soukroma firma, aspon to tak zvenci vypada. Jo Prezentace,
tabulky, to by jim slo, ale nejak to stale nevypada lip dle ruznych zprav.