DPH, CLO atd. u balíků z CH po 1.4

Aleš Filip nostromo na khnet.info
Neděle Březen 27 22:37:57 CEST 2011

Chtěl bych poprosit, jestli by mi mohl někdo vysvětlit jak to funguje u
balíků z CH se clem a dph. Zatím jsem se vždycky vešel do limitu, ale po
1.4 to asi bude dost problém.

Když mi pošle číňan balík, který se do limitu nevejde, co se s tím bude
dít dál? Pozvou si mě někam na celnici do prahy, abych doložil za kolik
jsem to koupil, a zaplatil DPH a clo? Nebo to jde vyřešit nějak
poštou/emailem?

Většinou číňan na obálce vyplní takovou tu tabulku do které často napíše
gift, a nějakou vymyšlenou cenu. Doklad nebo fakturu uvnitř jsem od nich
ještě neviděl. Budou to celníci brát podle té ceny uvedené na balíku? Co
když napíše jenom gift bez ceny?

Do té limitní částky se počítá cena zboží + poštovné, nebo jenom cena zboží?

Dík za odpovědi. Nerad bych kvůli blbostem za 600Kč jel na celý den
někam do Prahy na celnici :-(

--
Ales Filip
http://xanadu.khnet.info