OT: zmeskane hovory na nokii 6303i

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Pátek Březen 25 13:49:38 CET 2011

Symbian asi nemá, že? Jinak aspoň by mělo jít nastavit, že ve standby
zobrazuje proužek s časem, kde jsou pak vidět i zmeškané hovory a SMS (u
6500c to jde, mám nastaveno Screen saver Off, Power saver On a Sleep mode
Off). Na věci z kalendáře by mohl aspoň upozorňovat opakovaně, ale v
kalendáři nic nemám, tak jsem to ani nijak nestudoval.