Re: jaký 10´ notebook?

cin cin na quick.cz
Pátek Březen 25 08:55:58 CET 2011

Od listopadu loňského roku mám Samsung N145 a po odinstalaci veškerého
balastu zkušebních verzí jsem spokojen. Zakoupen v akci za 5tis. Kč.
Používám  hodně  na cestách, výdrž při rozumném podsvětlení (úroveň 3)
odhaduji 7-8 hodin.
WinXP  Home, možnost rozšíření paměti (1 šroubek u krytky).
Vadí  mi  podobně  malé  klávesy  pro  směrové šipky, vedle kterých je
bezprostředně  umístěn PgUp a PgDn, takže dost často přehmátnu, což je
nepříjemné.

LMj

Dobrý den,