OT Je moderna technologia redukovatelna na jednoduchevysvetlenia? Was: Re: Japonsko

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Pátek Březen 25 08:36:46 CET 2011

Bingo! Presne  tohle mi proste chybi, nechci Japoncum radit ani pomahat,
ale pochopit co se presne deje, co jak a proc delaji... Na druhou stranu
chapu, ze nekomu muze vadit, ze kdyz neco pos.rou tak to budou vedet
vsichni a urcite by se nasel ve svete nekdo, kdo by vedel jak na to lip,
nez stavajici manager... Myslim, ze lidi jsou dost podcenovani (tim
nerikam, ze civilizace celkove neblbne, ale jsou vjimky)