jaký 10´ notebook?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Čtvrtek Březen 24 23:21:58 CET 2011

Doporučí mi tu někdo nějaký 10´ mininotebook?
Požadavky jsou 10 palců matné LED  LCD,   Intel Atom, nejlépe rovnou s
2GB RAM (možnost rozšíření)  2,5 HDD 160GB a víc a cena do 7000 kč -
ideální s WXP ( home)
Kandidát je nějaký Asus EEE ale nějak se v tom neorientuji. Také jsem
někde viděl Samsung v téhle velikosti, vypadalo to hezky.
Vím, že se to tu už řešilo, ale už je to taky nějakou dobu a trh se změnil.
Především nabízejí všude tyhle stroje s W 7 starter a  jsou problémy s
kompatibilitou a  různými drivery pro starší zařízení.
Děkuji za postřehy
JaKub