Casopis EEM

Martin Hanek martin.hanek na centrum.cz
Čtvrtek Březen 24 18:02:11 CET 2011

Cestina do Kindle je, i kdyz ne oficialni. Za obsah Amazon nemuze,
nejsme pro ne bohuzel zajimavi.
Ohledne obsahu byl nedavno na root clanek jednoho vydavatele:
http://www.root.cz/clanky/martin-lipert-kindle-je-nejvetsim-zlem-pro-eknihy-v-cesku/
Nasledna diskuse byla bourliva, ale plyne z toho ze naklady na pripravu
elektronicke knihy proti papirove nejsou tretinove (tvrdi vydavatele).
Myslim ze Amazon se Kindlem3 trefil do potreb uzivatelu a nemyslim
zrovna ze je to nejaka moda.

Martin Hanek