Casopis EEM

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Čtvrtek Březen 24 13:09:09 CET 2011

> RV napsal:
>
> To aby se mi spustilo nejake video bych chtel mit pod kontrolou a tedy
> nejakou akci tak jako tak musim vyvinout - a klik je to nejmensi. Jestli
> to je odkaz v PDF, RTF nebo HTML je v podstate podruzne.

mno tady to prave narazi na tu individualitu. Na jedne strane je zatezko kliknout na ovladaci prvek aby mohl nekdo casopis ovladat jak chce a jinde neni problem se proklikavat k videu. Hledani optima bude asi dlouhodobejsi zalezitost.

> Tvoje posledni veta je presne to proc bys tyhle namitky (proti forme)
> nemel brat na lehkou vahu - pokud jde jak pises o casopis pro omezenou
> skupinu osob tak bohuzel budes muset te skupine jit na ruku.

Asi jsem malo zduraznil, ze casopis neni muj, jen jsem tam dal dva clanky a pomahal s nejakyma korekturama od dalsich autoru. Nemam primy vliv na casopis, negeneruje mi zisk, tudiz s tim moc nenadelam. Jen vim co je za tim prace a nejen z moji strany, ale od cele redakce (predevsim na te tistene forme), tak se v podstate snazim branit jejich usili proti prvoplanovym namitkam a odsuzovanim.
Myslim si, ze jit na ruku ma vzdy svoje hranice. Pokud se nelibi online verze, tak muzete vzit tistenou. Myslim si, ze je to dostatecna volba, jinak by se kterakoliv redakce na svete asi musela rozkrajet aby kazdemu splnila jeho pozadavky (nejen ctenarum, ale i tiskarne, autorum, inzerentum atd.).

> Me na tehle aplikaci vadi presne jak zde nekdo napsal - je to jako
> prohlizet noviny dalekohledem. Problem je, ze kdyz ctu papirovej casopis
> tak ctu nejaky odstavec, ale treba zaroven koukam na protejsi stranu na
> nejakej obrazek na ktery se ten text odkazuje. To tady proste nejde. V
> beznem HTML si ten obrazek otevru treba do jednoho okna a dal ctu.

Jak nekdo psal ... otevrit jde ten casopis vickrat ve vice oknech. Otazkou je jestli nekdo skutecne chce nebo jen hleda duvody k tomu aby nechtel. Ja to za sebe jako autor bral tak, ze si nekdo rad precte neco snad zajimaveho a ukazal jsem to. Pokud to nezaujalo, tak to ze mne nikdo cist nemusi.

Tosa