Casopis EEM

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Březen 24 12:38:25 CET 2011

 24.3.2011, 12:26:53

Proc nejde otevrit do jineho okna ? V opere 11 to jde bez problemu.

Ale vadi mi neco jineho. Internet je vec velice dynamicka. Co je tam
dnes, nemusi tam byt zitra, co tam bude zitra, nemusi tam byt pozitri.
Takze veci, ktere jsou pro mne zajimave z dlouhodobeho hlediska,
ukladam na disk (a lokalne indexuji) a treba taky ctu offline.
Coz v tomto pripade nejde.
Ani nejruznejsi archivni sluzby tohle neukladaji, takze az to jednou
zmizi, tak to bude zmizene navzdy.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz