Casopis EEM

Pavel Poucha papouch na papouch.com
Čtvrtek Březen 24 12:32:58 CET 2011

Koukal jsem se na to a zase mi to tak zlé nepřipadá. Škoda snad jen že nejde
zvětšit plocha pro čtení na celou obrazovku a listovat šipkami.

Sám za sebe ale musím říci, že bez tištěné verze to opravdu nejde, nějaký
časopis na internetu jsem četl snad před 3 měsíci. V práci na to není čas a
kdo by chtěl doma sedět u počítače. Takže naopak zajímavé věci, na které
přes den narazím, si tisknu a čtu doma, v klidu a pohodlně. Ale je to
samozřejmě značně individuální.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of petrtos na altopro.cz
Sent: Thursday, March 24, 2011 11:57 AM
To: HW-news
Subject: Re[2]: Casopis EEM

 jj taky si myslim, ze bez tistene verze to dnes jeste nejde. Mozne nekdy za
mnoho let ano, ale ted jeste ne.
Interaktivita je ale dulezita, protoze jsou na ni lide zvykli z internetu.
Si vem, ze to vydavatelstvi ma take casopisy pro strojare. Klidne tam hodi
primo video obrabeni. Mohl by tam byt odkaz, jasne, ale kus tehle debaty je
o tom, ze nikdo nechce na nic nikam klikat. Tak to ma proste pred nosem.
Tyhle listovaci casopisy (hnusy jak jim rikas) jsou podle mne jen zpusob
osloveni dalsich ctenaru. Nektere obory proste nejsou tak obsahle (nemaji
tolik ctenaru), aby se vyplatilo tahnout redakci dvojmo pro online a pro
papirove publikovani.

Tosa