Casopis EEM

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Čtvrtek Březen 24 11:57:24 CET 2011

 jj taky si myslim, ze bez tistene verze to dnes jeste nejde. Mozne nekdy za mnoho let ano, ale ted jeste ne.
Interaktivita je ale dulezita, protoze jsou na ni lide zvykli z internetu. Si vem, ze to vydavatelstvi ma take casopisy pro strojare. Klidne tam hodi primo video obrabeni. Mohl by tam byt odkaz, jasne, ale kus tehle debaty je o tom, ze nikdo nechce na nic nikam klikat. Tak to ma proste pred nosem.
Tyhle listovaci casopisy (hnusy jak jim rikas) jsou podle mne jen zpusob osloveni dalsich ctenaru. Nektere obory proste nejsou tak obsahle (nemaji tolik ctenaru), aby se vyplatilo tahnout redakci dvojmo pro online a pro papirove publikovani.

Tosa