Casopis EEM

Stano stano.hw na gmail.com
Čtvrtek Březen 24 11:52:57 CET 2011

Povodne som sa neplanoval zapojit ale posledna cast prispevku ma k tomu
presvecila. Tych "několik frflalů" urcite urcite nespocita na prstoch
jednej ruky. Tiez musim povedat ze dana forma bola naozaj neprijemna a
dost stazovala citanie. Obsah clankov bol zaujimavy ale naozaj to bolo
znacne neuzivatelske, priladal som si ako keby som cital noviny
dalekohladom. Osobne by som 100x radsej cital PDF. Takto som preskocil
aj clanky ktore by som za beznych okolnosti len zo zvedavosti precital a
vybral som si len par veci co ma zaujali.