Casopis EEM

Kamil Rezac krezac.conf na gmail.com
Čtvrtek Březen 24 10:45:56 CET 2011

A neda se uzivatel na ten web vratit odkazy na dalsi obsah ("ukazku
najdete zde")? Priznam se, ze zasadni vec, ktera se mi na tomhle
reseni (a stejne tak na extremne zamcenem PDF) vadi, je, ze si nemuzu
okopirovat kousek textu treba do vyhledavace. Predstav si, ze pises o
skvelem procesoru BLM234PSVZ567AB (treba ST si v takovychhle nazvech
libuje), o kterem si chci neco zjistit, ale opisovat takove ho*adske
jmeno fakt nastve...

KR