Casopis EEM

j s jarin.hw na gmail.com
Čtvrtek Březen 24 10:17:55 CET 2011

Vcera som sa k casopisu nedostal, az dnes.

Pravdupovediac nechapem to mnozstvo kritiky. Jedine, co mi vadilo, bol
zvuk pri listovani stran, lebo mi to dost nahlas zasustalo do usi (mam
hlasitost naplno, regulujem ju u prehravacov softwarovo), ale ten zvuk
som si na par klikov vypol. To, ze je to v inej ako v pdf mi
nevyhovuje stopercentne (rad si veci precitam aj mimo internetoveho
pripojenia), ale aj takto ako to je, je to uplne pouzitelne. Ta ne-pdf
forma zrejme suvisi aj s inymi ako technickymi strankami veci a som s
tym uplne zmiereny. Ak budem chciet verziu, ktoru si mozem precitat aj
na zachode, bez FLASH-u a bez online pripojenia, tak si casopis
_kupim_.

Som velmi rad, ze v ramci Ceska a Slovenska (teda hlavne Ceska, ze)
existuje aj ina publikacia ako DPS, ktora sa venuje elektronike na
profesionalnej urovni, inej ako 35 variant melodickeho zvonceka a
regulatora kurenia s uzamknutym AT89C2051.
Len tak dalej, prosim pokracujte.

J.S.