Casopis EEM

Snehulak snehulak na gmail.com
Čtvrtek Březen 24 10:15:40 CET 2011

Nezlobte se , ale na rovinu nedivim se, ze se takovy paskvil skoro
kazdemu hnusi . Mame formaty , ktere jsou na to urcene a ja opravdu
nestojim o to aby na monitoru jsem mel animaci listovani a zvuky
otacejiciho listu , ale abych to mohl rychle bezproblemove precist a
prizpusobit si tak jak chci . Vzdyt takhle to vypada jako listovani
nejakym letakem nejakeho hypermarketu . Stojim o ten casopis , jsou
tam zajimave clanky , ale ta forma to dost deklasuje .To vlakno cele
nesleduji , jen ten vas prvni prispevek a kliknul sem na odkaz a dal
uz se jen divil. Co brani tomu to mit v PDF treba ?

Prijde mi divne kdyz si chci cist text s obrazky v roce 2011 na X
jadrovem PC s kdovijakou grafikou a kurzor mysi skace pri tech
animacich a ukazuji se tam jakesi nahledy a janevim co a zase se
schovavaji :D

Kazdopadne budu ho cist i tak, ale je to hruza :))))

snehulak