Pouzitelnost [bolo Re: Casopis EEM]

Lubos Medovarsky lubos.hwlist na accelera-networks.com
Středa Březen 23 23:55:45 CET 2011

Ospravedlnujem sa za nepochopenie druhej vety povodneho prispevku.
Nepouzitelne UI ma ako vyvojara vie nas...., a videli sme aj bez mojho
prispevku, ze forma mala vplyv na zazitok z obsahu.

Samozrejme, ze s Vasim clankom to nema nic spolocne, urcite som
Vas nechcel od toho odradit, skor naopak.

Lubos