Japonsko

Jan Waclawek konfera na efton.sk

Ales Prochaska <prochaska at alsoft.cz> wrote:

> A co je na tom? Muj dvanactilety kluk se s timhle
> http://ardrone.parrot.com zaleti podivat o patro niz do kuchyne co
> bude k obedu aniz by se obtezoval zvednout od pocitace :-) tak by se
> urcite nasel nekdo kdo s tim zalitne do reaktorove haly :-)

Ja som nepovedal, ze sa taky dvanastrocny nenajde, ale ze chvalabohu sa najdu aj taki, co im tresnu jednu ci dve ked zacnu o takychto blbostiach tarat... :-)

Zrovna som si spomenul na tu vasi pani Drabovu z vasho uradu pre jadrovu bezpecnost z tej reportaze v CR, ta dobre rozpravala a viem si zivo predstavit, ako stoja v pozore inzinieri v Temeline a Dukovanoch ked sa tam pride pozriet a polozi niekolko zdanlivo nevinnych otazok...

wek