Prispivate nejak na Japonsko?

azehw azehw na volny.cz
Středa Březen 23 17:14:34 CET 2011

Jj, a SA-58 a RPG také něco stojí.
AZE

Jednak, ale to je politika a na to lze mit vzdy ruzny nazor, ja
zustanu v prizemni rovine.
Oblibenou aktivitou jak zdimat z lidi prachy, je fotecka usmevaveho
cernouska a neco ve stylu kupte tomuto milemu klucikovi z Etiopie kozu
bude zivit celou rodinu, cena kozy 900Kc.
Naivni babicka podlehne a posle cloveku v plisni 900Kc. Pokud
cernousek vubec nejakou kozu dostate tak kuzle stoji 900Kc tak u nas,
v Etiopii je cena kuzlete 250birru a to je bratu 300Kc :-)
Kam se podeje tech 600Kc , jednduche, mesicni mzdove naklady reditele
uplne te nejmensi ceske pobocky cloveka v plisni presahuji 60.000Kc.
To jak a za co utraci clovek v plisni nase prachy, pardon EU dotace,
ktere jsem nejdrive na danich do EU poslali, urcene an nase mile
specificky orientovane tmavsi spoluobcany by bylo na dlouhe povidani,
ale nechi se rozcilovat.

Martin