Japonsko

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Středa Březen 23 16:09:48 CET 2011

No ja nevim, propojeni soustav s rozdilnou frekvenci asi mozne bude,
pres nejake menice, ne???
Kazdopadne je mi ta havarie zahadou, bud se nesmi rikat, jak moc velky
prus.r to je a elektrarna je totalne na kasi, nebo jsou Japonci
neschopni jakekoli efektivni akce... Je hezke, ze maji proud, ale dovedu
si predstavit, co zbyde z veskere elektriky, potrubi atd. v hale, ktere
pulka zmizi vnitrnim vybuchem vodiku (a ta hala asi bude trosku pevna,
kdyz ustala vlnu). Takze IMHO ho muzou fakt pripojit leda na nejakou
zarovku, aby videli, co se tam deje. V dobe, kdy na vrtulniku ma kameru
kazdy modelar nejsou schopni poslat do haly nejake roboty, aby presne
zjistili, jak to tam vypada? Kropeni polorozpadle haly s reaktorem, snad
v ochranne obalce mi nedava smysl vubec, zvlast, kdyz nevedi, jak to tam
vypada a IMHO ani jestli je tam jeste reaktor nebo louzicka... Asi ty
bazeny s tycema, ale efekt nejak nikde. To svinstvo co evidentne musi
natect do more a podzemnich vod, to bude taky sila.
Odpoustet paru s vodikem do hermeticke budovy, to chce taky talent.
Je to nejak informacne zasumele...