Casopis EEM

petrtos na altopro.cz petrtos na altopro.cz
Středa Březen 23 15:56:38 CET 2011

Rizenim osudu jsem se dostal do spoluprace na casopise EEM. Driv jsem ani nevedel, ze existuje, protoze je to casopis zamereny na firemni pracovniky, tak neni nikde na stancich apod. Vychazi uz od roku 2007. Pro letosek jsou v planu 4 cisla a toto je prvni a  od nej take zacal vychazet jeho elektronicka listovaci verze, tak je pristupny kazdemu.
Puvodne jsem mel jen pomahat s technickymi kontrolami, ale po precteni vlakna tady nekde v unoru jak je to naprd s dnesnima publikacema sem se jal do nej i navic napsat neco obecneho o debugovani FPGA. Balu uz neco rikal ze to je vynaseni know-how z CERNu. Treba to nekomu bude k uzitku.

Posilam link:
http://www.floowie.com/cs/zobrazeni/eem-01-2011

Petr Tosovsky