Prispivate nejak na Japonsko?

zu1234 zu1234 na seznam.cz
Středa Březen 23 15:23:36 CET 2011

Netvrdím že nemůžete mít pravdu. Dějí se různé věci.
Ale jsem poněkud alergický na nekonkrétní a lehkovážná obviňování
někoho za jeho zády.

Takže pokud to myslíte vážně a jedná se o víc než o něčí jistotu
že celý svět je ovládán žido-bolševicko-zednářskou lóží, mějte
alespoň odvahu být ve svém závažném obvinění konkrétní.

Děkuji.
ZU

PS:
Lidé jsou velmi skeptičtí - nevěří ničemu s výjimkou pomluv. (Gilbert
Keith Chesterton)