OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Snehulak snehulak na gmail.com
Středa Březen 23 14:40:20 CET 2011

Stahnete si tuto verzi :
http://free-top.tym.cz/download.php?ds=synteza-lidske-reci-epos

Ta ma instalator a aplikaci say kde co napisete to rekne .Jeste jde
taky jednoduse ovladat z prikazove radky... Je to mocny nastroj
platformove nezavisly klient - server atd... Chce si to projit
dokumentaci , ale ta instalace urcite pomuze pro prakticke ukazky :)
No a licenci ma GNU GPL coz je taky pozitivni.

snehulak