OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Kosta info na mcu.cz
Středa Březen 23 09:26:56 CET 2011

Dne 23.3.2011 9:06, Marek Sembol napsal(a):
> Kdyz uz je to jako OT a stejne to zklouzlo, dovolim si otazku: a na co
> je vlastne dobry "hlasovy vystup" na ctecce? Pripada mi to ponekud...
> hmm... usmevne.
> Ja osobne si kupoval ctecku proto, ze se (mi) z ni pohodlne cte. Na
> cokoliv jineho je stezi pouzitelna (na mnohe veci vubec). Prave to
> cteni je jeji vyhoda treba oproti handheldu/netbooku. Prijde mi, ze
> kdyz chci cteny text (neni muj pripad, takze mozna budu mimo), pouziju
> ten handheld na hlasovy vystup nebo si to na "silnem/vybavenem" stroji
> [...]

Chtěl jsem přeskočit nutnost převodu do MP3, toť vše. Vlastní čtení mě
přišrně unavuje ale stále je spousta knížek, které bych rád "přečetl"
Zjistil jsem, že nejvíc mi vyhovuje "Eliška" od Infotexu. Pomocí ní
"přečtu" tak jednu knížku denně. Když mám jet fo lázní, nemocnic, etc
tak to znamená převést cca 30-60 knížek do mp3 a to ještě se mi musí
každá líbit a nezačít mě nudit. Jinak c "knihovně" mám asi 10000 knížek
v elektronické podobě.
Doma mi to čte běžné PC, jenže to je nepoužitelné při dlouhodobých
pobytech mimo dům, takže hledám co použít. Kindle by bylo vyhovující -
rozměry. cenou, spotřebou. Chvilku bych mohl normálně číst, až by mě to
unavilo,tak bych mohl poslouchat

S pozdravem
Kosťa