RE: ITX board a napájení disku

Michal Grunt michal.grunt na vynet.cz
Úterý Březen 22 13:13:01 CET 2011

Jasne jde o menic, spatne jsem se vyjadril. Zkusenosti jsem myslel to, ze to treba odchazi vice nez je zdravo a bere to sebou i desku (jak tu ted nekdo psal) atd.

Michal

Odesílatel: hw-list-bounces na list.hw.cz [hw-list-bounces na list.hw.cz] za uživatele Petr Zahradnik [clexpert na clexpert.cz]
Odesláno: 22. března 2011 12:50
Komu: HW-news
Předmět: Re: ITX board a napájení disku

Původní zpráva ze dne 22.3.2011 od Michal Grunt:

> Ale uvazuji, ze misto klasickeho ATX zdroje (abych se zbavil
> otravneho ventilatoru ve zdroji) bych pouzil takovou tu redukci do
> ATX konektoru (rikaji tomu snad pico ITX) kam se privede jenom jedno
> napajeni.

To není redukce, ale měnič :-)

> Ma s tim nekdo zkusenost?

No a co by tě zajímalo?

> Pro zajimavost (i kdyz to asi nebude nic presneho) jsem meril
> spotrebu stroje LIDL wattmetrem a v klidu to bere 40W a pri zatizeni
> (prehravani HD filmu, kdy se sice CPU flaka na cca 10%, ale GPU jede
> na plno) si to veme cca 50W.

To záleží také na zdroji, kterým to napájíš, mnohdy ty zdroje mají
malou účinnost při těchto malých odběrech...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem
telefony: 910 256 000, 910 80 60 40, 475 501 627, mobil: 602 409 601