RE: Re: OT: Nový LCD/LED monitor

Pavel Poucha papouch na papouch.com
Úterý Březen 22 12:40:05 CET 2011

Té modré LED se tedy bát nemusíte, určitě neoslňuje. Popravdě, mám SAMSUNGA
cca 2 roky, a teprve po přečtení této diskuse jsem si všimnul, že na něm
nějaká modrá LED je :-)

Dotykové spínače se sice špatně "mačkají", ale jsou výborné na údržbu
(ověřeno na TV SAMSUNG doma, kterou stále zapatlává dítě).

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel
papouch na papouch.com

Papouch s.r.o.
Strašnická 1a, 102 00 Praha 10
Tel. +420 267 314 267-8
Fax +420 267 314 269

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Cizek Milan
Sent: Tuesday, March 22, 2011 12:03 PM
To: HW-news
Subject: Re: Re: OT: Nový LCD/LED monitor

Ahoj,
díky všem za reakce. Monitor je spíš na kancelářskou práci, běžné aplikace +
programování (různá prostředí kde se hodí dost místa pro okna). Výjimečně
nějaká ta hra. Cenově vybírám v kategorii tak do 7000Kč. 2 vstupy chci kuli
tomu, že jeden používám často jako servisní (připojím na něj servisované PC
a jen přepínám).

Zatím jsem se tedy přikláním k LED podsvitu (nižší spotřeba, menší riziko
pískání, kvalitnější podsvit...). Teď jsem ale zase četl, že je více typů
led podsvitů (méně kvalitní, pouze náhrada katod - hodní/spodní ledkama a
pak lepší "celoplošné"). Ty dotykové spínače u Samsungu mě taky štvou,
stejně jako ta modrá LEDka, ale to překousnu.

Zatím je můj kandidát tento BX2440.
http://www.samsung.com/cz/consumer/monitors-peripherals-printers/monitor/led
-monitors/LS24CBUMBV/EN/index.idx?pagetype=prd_detail&tab=specification

Milan