OT Fyzika - rovnoramenny zaves

RV vicek.radek na cpost.cz
Úterý Březen 22 10:34:22 CET 2011

No to by tak odpovidalo tomu co jsem mel vyspekulovane. Ta zatez rostla
velmi rychle.

Pri vrcholovem uhlu 120st podle toho co pisete tedy kazde lano nese
plnou vahu bremene. Tedy v mem pripade bremene 6t kazde lano ponese take 6t.

to jsem  zvedavej ceho se jeste dopocitam -  ja si to odvozeni co jsem
kdysi pocital zalozil do pujcenych stavarskych tabulek a ty jsem pred
casem vratil..

Radek Vicek