Kolik nevyuzitych Pinu MCU je normalni

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Pondělí Březen 21 18:33:20 CET 2011

Dne 21.3.2011 9:16, j s napsal(a):
> Neviem o nijakom pripade kopirovania, co ale neznamena, ze nie je.
> Ale svojim prispevkom som chcel povedat, ze vsetky tie ochrany proti
> kopirovaniu su uplne, ale uplne bezpredmetne -
Nemate pravdu, jde totiz i o to, kolik casu a penez je dotycny kopirovac
ochotny do toho vlozit, a jaky z toho muze mit potencionalny zisk.
Ze zdokumentovaneho zarizeni, kde je prilozene schema to bude
jednodussi/levnejsi nez z toho sameho,
kde procesor ma z kazde strany uriznute pouzdro, je zrcadlove otoceny
soucastky obsypane strelnym prachem a cele
je to  jeste zalite nejakym sajrajtem.... :-)))))))

Dobrym prikladem jsou dekodovaci satelitni karty. To ze nektere systemy
odolavaji je dane tim, že kodovaci system
  je bud nezajimavy nebo  pouzdro je  dobre upecene s ruznymi
bezpecnostnimi prvky, ktere se zatim nedaji obejit ( pri odbrusovani se
rozpojuji casti cipu, ktere jsou vydratovane v prostoru atd... )
JaKub