Kolik nevyuzitych Pinu MCU je normalni

j s jarin.hw na gmail.com
Pondělí Březen 21 09:16:20 CET 2011

Neviem o nijakom pripade kopirovania, co ale neznamena, ze nie je.
Ale svojim prispevkom som chcel povedat, ze vsetky tie ochrany proti
kopirovaniu su uplne, ale uplne bezpredmetne - ak to niekto skopirovat
chce, tak to skopiruje a nejaky epoxy, pripadne obrusene puzdro ho
nemoze zastavit, akurat sa tak pousmeje nad naivitou a stratenym casom
- a ide dalej. Tato paranoia sa neprejavi nakoniec nijako, alebo len
nespokojnym zakaznikom.
V praci som uz zopar pristrojov, ktore mali IO s obrusenou potlacou
puzdra. Jedine, co to skomplikovalo boli opravy, ktore som na tych
pristrojoch robil - lebo vyrobca ich robit nechcel/bolo to nechutne
drahe. Samozrejme, od tej firmy si uz nic nekupime.

J.S.