Kolik nevyuzitych Pinu MCU je normalni

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Březen 21 08:47:27 CET 2011

Procesor se da celkem snadno poznat, kazdy vyrobce ma svoje rozlozeni
vyvodu.

Michal Gregor
----- Original Message -----
From: "j s" <jarin.hw na gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 21, 2011 8:34 AM
Subject: Re: Kolik nevyuzitych Pinu MCU je normalni

Su firmy, ktore ponukaju vsetko co treba na takyto ukon, napriklad
tito http://break-ic.com/index.asp ponukaju tieto sluzby:
reverse engineering PCB, vyroba PCB, osadzanie PCB, precitanie
akehokolvek bezneho MCU/CPLD, vedia programovat MCU kodom, ktory
precitali...

Cize v zasade to funguje tak, ze im poslete zopar vzoriek, oni to
oklonuju (cele, plosny spoj aj s MCU alebo cimkolvek) a moze pre Vas
vyrabat vo velkom. Domnievam sa, ze take srandicky ako skracovanie DIP
puzdier, zalievanie do epoxy, brusenie napisov na IO a podobne
sposobia len to, ze cas potrebny na reverse engineering sa predlzi o
polhodinu alebo hodinu a zadavatel ulohy si bude musiet priplatit par
dolarov navyse, inak to reverznutelnost absolutne nijako neovplyvni.

J.S.