testovaci pripojeni k desce

Jakub Ladman ladmanj na volny.cz
Pondělí Březen 21 00:43:37 CET 2011

Dne pátek 18 Březen 2011 15:11:23 andrej jancura napsal(a):
> Kontrolna otazka, myslite ze to zvladne 66MHz? Ja o tom pochybujem.

Jednalo by se o upgrade stavajiciho systemu, ktery funguje.
V soucasnosti jsou na deskach konektory s rozteci 2.54mm do toho klasicky
hrebinek na pripravku. Na pripravku je pamet. Takt sbernice je 66MHz na cpu je
nastaveno maximum waitstate co jde. Funguje to a k danym ucelum to staci.
Ted se hw pripravku predelava tak aby byl odolnejsi proti cizim napetim ESD a
podobne a rozsiruje se funkcionalita.
Byli jsme postaveni pred otazku zda by se cast na vyrobku nedala zlevnit,
hlavne co se tyce prace pri osazovani, protoze nam to neumi osadit automaty.
Toho isp konektoru co se tu probiral jsem se prave drzel a nalezl i jak to
vypada u agilentu, ale nenasel jsem kde by se ty konektory daly koupit.
Pracovist kde se pouziva pripravek jsou radove desitky. Za to vyrobku jsou
desetitisice. Pak i konektor za 3kc a prace s rucnim osazenim se stava drahou
zalezitosti.
Prislo mi ze 1000kc na jeden takovy konektor je hodne penez, ale z
pochopitelnych duvodu by se za opravdu spolehlivy a robustni kousek dalo
zaplatit i vice.

Jakub Ladman