Kolik nevyuzitych Pinu MCU je normalni

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Březen 20 18:48:48 CET 2011

Tak jestli delam nejakou seriovku , tak proc budu davat nekomu sanci
debugovat program v procesoru. Neni nahodou naopak udelat vse pro to,
aby potencionalny debbuger toto mel stizene? Tedy vybrousit i nazev
procesoru ulamat vsechny zbyle nozicky a zabrousit je.  Zbyle nohy
otocit o 180 stupnu a osadit procesor zrcadlove....  :-(
JaKub