Re: Náhrada za BCX38C

j s jarin.hw na gmail.com
Neděle Březen 20 16:36:33 CET 2011

No ja som zas zvyknuty do GM nepozerat vobec, zvlast odkedy som siel
kupit 4 konkretne veci: zelenu 3mm LED, 7805, 10x100nF keramiku a
74HC245... a odisiel som naprazdno. Proste som sa zmieril s tym, ze v
GM nemaju nic, akurat tak odutych predavacov :-)

Ten IRL530 bude s najvacsou pravdepodobnostou vyhovovat.

J.S.