Re: Náhrada za BCX38C

j s jarin.hw na gmail.com
Neděle Březen 20 16:25:51 CET 2011

To pismeno L v IRL520 znamena, ze je ten FET robeny na budenie
logickymi signalmi. Oproti IRF520 ma definovane parametre ako Rdson aj
pre Ugs okolo 4-5V. IRF520 ich ma definovane pre Ugs 10V s tym, ze pri
nizsich Ugs Rdson rastie.
Pre male zataze (max. par sto mA) bude pouzitie IRF520 namiesto IRL520
vyhovujuce, ale pri vyssich zataziach sa moze pokojne stat, ze sa ten
tranzistor upecie (vyssi Rdson = vacsi ubytok napatia = vacsi stratovy
vykon). Ak sa ma nieco spinat FETom priamo z MCU, tak by som tam ten
IRL tranzistor urcite dal. Alebo skuste pohladat ine FETy urcene na
budenie logickymi signalmi.

Inak aky je problem s dostupnostou IRL520?
http://www.tme.eu/sk/katalog/irl520npbf_irl520nspbf/a1b99eb3794434ed320cfa4354c524bf.html
http://sk.farnell.com/jsp/search/browse.jsp?N=500002+1004185&Ntk=gensearch_001&Ntt=IRL520&Ntx=mode+matchallpartial

J.S.