DDS - AD9834 rekonstrukcni filtr

j.Krajinka na seznam.cz j.Krajinka na seznam.cz
Neděle Březen 20 12:04:32 CET 2011

Vcera jsem si diky genialni nabidce CZ i SK TV  trochu hral z programem Filter Solution, spise jsem se snazil doplnit si vzdelani v oblasti stridavych signalu.
Mozna se budu ptat hloupe, ale chybi mi v tom predstavivost a informace.
Predevsim muzete doporucit nejakou knihu z ktere bych si doplnil vzdelani?

Pro problematice mereni IQ plati, ze I slozku musime sejmout v rozsahu 0-90 respektive 180-270 stupnu?
Pokud ano, jak se to resi, kdyz vystupni filtr za DDS otaci fazi a uhel otoceni se meni s frekvenci?
File Solution, umi vratit i prenosovou funkci daneho filtru, pekne, ale co je S ?

Dekuji

Jirka