OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Čestmír Dobosz dobosz na gesgroup.cz
Pátek Březen 18 15:44:01 CET 2011

Futral mam ten co jste si vybral, ale bez lampicky za cca 29.90 U$ a na
Amazonu ho nemuzu zrovna najit.
Kupte v OBI celovku za 50,- inflacnich a na lampicku se ......Prece nebudete cist potme.
Kazdopadne futral ano. Jsou dva tipy montaze, ten lampickovy nebo muj bezlamickovy ma
v hrbetu kovovy hacky na ktery se Kindl zacvakne. Drzi to jak zidovska vira a nevim jak
bych to sundal, kdyby bylo potreba. Pak jsou futraly za cca 14U$ a ty maji ve vsech ctyrech
rozich gumu do trenek.

cestmir

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of RV
Sent: Friday, March 18, 2011 3:30 PM
To: HW-news
Subject: Re: OT Ctecka Kindle 3 Wifi

No na ten futralek jsem se take chtel zeptat..docela se mi libi ten
kozenej, ale moc se mi nelibi ta lampicka a take cena (cca 60USD) je
skoro polovina cele ctecky.

Nemate nekdo nejakej tip na neco overeneho?

Radek Vicek

Dne 18.3.2011 15:25, Čestmír Dobosz napsal(a):
> Amazon jo, zazvoni u Vas hnedy ourednik UPS, podepisete se mu na LCD displej a jdete si hrat.
> Pokud si prihodite futral, jste furt v limitu.
>
> cestmir

Informace obsažené v tomto e-mailu jsou určeny výlučně pro potřeby jeho
adresáta. Text nebo přílohy mohou obsahovat důvěrné informace nebo informace
považované společností za obchodní tajemství. Pokud Vám tento e-mail byl
doručen omylem, informujte prosím odesílatele a e-mail včetně příloh vymažte
ze svého počítače.

The information contained within this e-mail is intended only for the person
to which it is addressed. The text or attachments may contain confidential
information or information considered a trade secret. If you receive this
e-mail by mistake, inform the sender of the mistaken delivery and delete the
e-mail, including all attachments, from your computer.