DDS z ciny

Pátek Březen 18 15:12:04 CET 2011

Pak je ovsem otazkou zda investovat 55$ do neceho co stejne budete
predelavat. Za cca 7$ lze koupit AD9834 coz je kompletni DDS  s az
75MHz hodinami, staci k nemu prilepit hodiny, neco co jej bude po SPI
nastavovat a dodelat tu analogovou cast :-)

Pripadne lze na ebay kopupit i AD9954 s kterou date v pohode 50MHz,
ale jen za tento IC date 39$.

Martin