OT Ctecka Kindle 3 Wifi

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pátek Březen 18 14:30:59 CET 2011

Nativní PDF mají problém, zobrazují se opravdu po stránkách a na
Kindle3 se pak musí použít zoom a přesouvat. Na KindleDX to odpadá,
ale taky stojí podstatně více. Možná by šlo použít K3 na šířku a
listovat pak jen svisle. Mohu vyzkoušet.

Na PDF lze použít automatickou konverzi u Amazonu, ale zatím jsem to
nezkoušel s datasheetem. Konverze beletrie dopadla poměrně dobře,
zachová použitý řez písma a i obrázky jsou velmi dobře zobrazené.
Chybuje v umísťování mezer, což je dané principem převodu z PDF do
textu.

Co ještě chcete vědět?

Tomáš