Japonsko vs VVER

Raven raven na wo.cz
Pátek Březen 18 12:07:22 CET 2011

No zadarmo :-) To by kazdy rad a i Roman sam ma malo...
Nicmene, jedna se o navyseni 240MW na celou elektrarnu coz je jeden
prumerny vykon jednoho ceskoslovenskeho bloku. A za naklady rekostrukce
jsou  jen mala cast toho co by stala dnes vystavba obdobneho bloku.
Ovsem zlevneni proudu necekejte :-)

S pozdravem Raven