Japonsko

Pavel_t pavel_t na centrum.cz
Čtvrtek Březen 17 23:54:57 CET 2011

> Konecne dobra zprava:
> 21:04: Kabely nataženy, může se chladit
>
> Teda jestli jim to pojede bude zázrak. Podle fotek je ta budova pekne
> zdemolovana.
> Uvidime rano.

Ano dobra zprava. Spise ale asi pojede chlazeni a kontrola tech
odstavenych bloku a jejich bazenu s palivem.
Podle fotek to vypada, ze ty haly jsou plechove, coz me neprekvapuje.
Samotne reaktory a jejich obaly poskozeny snad nebyly. Otazka je jake je
poskozeni chladicich okruhu...

> Asi jim fakt chybi technika. To bych v Japonsku necekal.

Znova opakuji (ale je to pouze muj dojem), zemetreseni bylo silne, bylo
poskozeno mnoho budov a to urcite vcetne hasicskych i s jejich
technikou. Tady a asi i jinde ve svete se pise vicemene jen o Fukushime
ale kolik dalsich pruseru, ktere musi hasit tam maji?

Nekde jsem nasel zpravu, ze v elektrarne v Onagawe, ktera taky byla
poskozena, nahazovali bloky 2 a 3 ale jeden z nich jim opet sel do
shutdownu...

Pavel