Japonsko

Jaroslav Buchta jaroslav.buchta na gmail.com
Čtvrtek Březen 17 15:56:59 CET 2011

No informace jsou celkove zmatene, vypada to spis na chaos na miste nez
na nejake rizene operace... Ted jsem jeste zvedavy, jestli je skutecne
pravda, ze neni fyzikalne mozne aby z toho vznikla atomova bomba, kdyz
se z palivovych tyci vytvori louzicka.... A i kdyby ted meli elektrinu,
stejne asi nemuzou pustit vodu do reaktoru se skoro roztavenym jadrem,
ne? To by zas byl vodik a pekna prda. Zajimalo by me, jestli nekdo
seriozne resi, co s tim delat - v Rusku to aspon systematicky zasypali.