Japonsko

gatilo gatilo na centrum.cz
Čtvrtek Březen 17 13:26:27 CET 2011

 17.3.2011, 13:19:05

Mate pravdu, uvedl jsem nespravne cislo bloku. Mira komunikacniho sumu
je proste dost vysoka. :-(
Takze problematicky odstaveny blok neni blok c.6 ale blok c.4 .
Nicmene, na podstate problemu to nic nemeni.
Docela chapu, ze nejake improvizovane chlazeni reaktoru je z mnoka pricin
technicky obtizne az nemozne (vysoky tlak v systemu, na potrubi nejsou
priruby pro pripojeni atd.).
Ale tady jde o ztratu chladici vody v otevrenem bazenu. Tam se to snad da,
v krajnim pripade, doplnovat i kyblema.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz

--
Dawid Ferenczy napsal:

> Puvodni  zprava  "Re: Japonsko" od "gatilo (hw-list na list.hw.cz)" z 15.
> března 2011, 13:30:33,
> msgid:1096478592.20110315133033 na centrum.cz (2013 bajtu):

g>> Situace  se dnes dramaticky zhorsila. Potize ma mit i 6. blok ktery
g>> byl  v  okamziku  zemetreseni  v technolodicke odstavce. Hori pry i
g>> palivove  tyce  mimo  reaktor,  v  chladicich bazenech. To je velmi
g>> podivne, a pusobi to na mne dojmem totalniho zmatku a serie hrubych
g>> chyb v cinnosti po zemetreseni.