Japonsko

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Březen 17 09:55:22 CET 2011

Tady nejde o to co delat...

tady jde o historicke zkusenosti (negativni)

skoro mi to opravdu pripada, ze tam tech x ks nebozaku nechali aby tam
neco delali, aby se nereklo - ktere pak posmrtne vyznamenaji

navic v tom clanku se nevyjadruji pracovnice mlekarny, ale lidi kteri
predpokladam vi co v takovem pripade je mozne a co neni

navic 50 lidi na tak rozsahly areal je jak prd - tolik lidi se k vam
sjede kdyz vam bude horet barak

Radek Vicek