OT: preprava pracky

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Březen 16 19:46:43 CET 2011

J tusim, ze tam bude broblem v betonovem zavazi, ktere slouzi jako
tlumeni volne zavesene mechaniky s motorem ( krom dalsicj tlumicu)
Pokud se ta pracka polozi jinak ( na bok, vzuru nohama) muze treba dojit
k utrzeni pruzneho pryzoveho propojeni s plnicim otvorem ( je jedno,
jestli bokem nebo horem plnena )
pripadne dalsich soucasti ( tlumicu , pruzin, na kterych to je povesene)
nebo zdeformovani dalsich casti  - programatoru atd.....
Pokud je betonovy monoblok obtisknuty na boku krytu pracky zevnitr, nebo
odseknul kus kabeloveho svazku, reklamace asi uznana nebude :-(

JaKub