Japonsko

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Středa Březen 16 18:16:00 CET 2011

> Nic noveho pod sluncem. Dodavka tepla z Dukovan do Brna se planovala
> uz koncem 80tych let. Dokonce v te dobe u nas pod kopcem zacali kutat
> jakousi stolu, ktera s tim snad nejak souvisela.
> Pak ale prisel samet s naslednou privatizaci mestskych teplarem. A
> privatizatorum s dobrymi vztahy na radnici se konkurence jaksi nehodila
> do kramu. Takze cely projekt sel do kytek.

Jeden z mych zamestnavatelu odebira teplo od firmy Energetika Vitkovice
(Vitkovicka elektrarna je jen pres cestu) a není to tak snadne, protoze
chladit se musi v lete v zime tak maji vsechny budovy topeni bez regulace,
stale otevrene a topi i v lete - nic prijemneho.

Myslim si ze ty dalkove teplovody z elektrarny  by taky mohly mit zadrhel v
tomto stylu (coz ovsem neznamena, ze ze setrnosti se to nemelo postavit a
teplarenskemu nonopolu zakroutit krkem)

Zdravi Petr Kubac