OT: preprava pracky
Jozef Racek
Jozef_Racek na tempest.sk
Středa Březen 16 11:41:13 CET 2011
Tatramat/Whirlpool v Poprade kazdu pracku testoval ( zostavu obal bubna
s motorom, bubon vo vlastnej pracke este pred pripojenim kablovych
zvazkov. testovala sa hlavne tesnost obalu bubna - spoj/zvar/loziska
Na testy prania a celkovej funkcnosti isla asi kazda 50 pracka z
pasu/linky pred montazou zabezpecovcich a prepravnych prvkov.
Brigadoval som tam kedysi, ked sa to volalo este Tatramat.
Predpokladam, ze ostani vyrobcovia to robia rovnako/podobne.
Ina poloha, ako nastojato je zaujimava aj z toho pohladu, ze vnutorna
cast pracky ( bubon, motor, obal bubna, protizavazia ) su zavesene na
pruzinach, ktore by sa mohli vykvacit zo zavesov. Neviem, ako pevne
riesia tieto zavesy prepravne zabezpecovacie prvky.
( stara Tatramat 353 mala prepravne prvky takej mohutnosti, ze by sa za
ne dalo dvihnut osobne auto )
Kedze teraz ide o pracku plnenu zhora s dvojicou lozisk, tak preprava
naboku mi pripada nevhodnejsia ako preprava na predku, alebo zadku.
Ak je polozena napredku/zadku, tak loziska bubna su zatazovane rovnakym
smerom, ako pri prani/preprave nastojato.
Tlakovy snimac vysky hladiny je urcite v zadnej hornej casti pracky,
takze pri polozeni na predok bude hore a nemala by sa don dostat
zbytkova voda.
Moj odhad bol prepravovat to polozene na prednej casti, ale nechcel som
ovplyvnit nazory hned v otazke.
Dodo
Jaroslav Lukesh wrote:
> Nepřevážejte ji na zádech, ale na boku, ideálně na druhém než je tlakové
> čidlo. Pokud to netušíte, pak ji nechte do druhého dne odpočinout, pokud
> bude blbnout, budete muset to čidlo vypojit a profouknout (nestalo se mi
> to). Tohle mám od člověka, co se živí repasemi praček (a že my jich máme
> nějakou spotřebu, nové odchází chvilku po záruce).
>
> I u nové pračky je totiž vevnitř troška vody.
>
Další informace o konferenci Hw-list