Japonsko

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Úterý Březen 15 19:58:59 CET 2011

Ja bych spis rekl, ze problem je nekde jinde. V Cernobylu se proste ridili heslem "nas mnógo" a mohli tam celkem jednoduse nahnat lidi, kolik se jim zamanulo (dodnes vzpominam na zabery pri kterych v TV mluvili o hrdinstvi mistnich spolku hasicu - no kdyz si predstavim lidi ala "Hori ma panenko", jak hasi jadernou elektrarnu, tak ucinnost asi nemohla byt velka, ale ta pracovni sila tam proste byla. Rekl bych, ze v Japonsku si vazi lidskeho zivota a snazi se pocty lidi absolutne minimalizovat (zrejme i v navaznosti na platne prisne bezpecnostni predpisy).

Kdyz si predstavim, ze s nezvladatelnymi troskami kolosu mnoha tun oceli a betonu, s dnes jiz vysokym stupnem radiace, vybuchy a pozary, a bez moznosti transportu a zapojeni adekvatni tezke techniky pracuje zrejme vicemene holyma rukama padesatka statecnych, tak to IMHO nemuze dopadat jinak nez to dopada.

Jakub Serych