Japonsko

Michal Gregor a2x1nptda8 na email.cz
Pondělí Březen 14 20:59:13 CET 2011

A proc se vlastne reaktory nestavi pod zemi? Pekne hluboko ve skale. Nejlepe
primo v ulozisti jaderneho odpadu.
Kdyby to bouchlo nic se nedeje, jen mensi lokalni zemetreseni.
Po skonceni zivotnosti se to zalije betonem, nemusi se to pracne likvidovat
a prevazet do uloziste. Kousek vedle se vyvrta dalsi jeskyne a do ni postavi
novy reaktor.

Michal Gregor

----- Original Message -----
From: "Standa Palas" <stpalas na quick.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, March 14, 2011 8:43 PM
Subject: Re: Japonsko

No tím si nejsem jist. V Japonsku se reakce taky hned zastavila ale přesto
se reaktor musí chladit. Myslím, že v Temelíně je to to samé.To je právě ten
styl informování o JE který mne štve. Všude se píše, že pokud se to
neuchladí, tak se voda vypaří a reakce se zastaví ,ale to, že pak dojde k
roztavení palivových tyčí zbytkovým teplem a elektrárna je na odpis, o tom
se všude mlčí.Ale třeba se pletu a je to jinak.

Staňa