Japonsko

Petr Kubáč petrkubac na 802.cz
Pondělí Březen 14 19:05:05 CET 2011

> Myslím že to posuzujete příliš přísně.
> Průser to je, to bez pardonu. Ale pokud jsem pochopil, tak
> - reaktor v nejhorším případě skončí jako roztavená hrouda uvnitř
>    vnějšího containmentu
> - nehrozí větší únik radioaktivity
> Vzhledem k tomu že přežil větší otřesy než byl navržen a nebýt tsunami
> tak by se z toho dostal zcela podle plánu s minimálními škodami.

No prave - jaderna elektrarna prezila zemtreseni 8.9 stupnu Richterovy
stupnice s incidentem na stupni 4 dle Mezinarodni komise pro atomovou
energii to je podle mne POCTA Japoncum a jasny ukazatel kudy se
technologicky vydat a ne NAOPAK !!

Dneska rano jsem myslel ze havaruju kdyz jsem poslouchal radio- "Zelena "
kandidatka na francouzskeho prezidenta zada vladu aby okamzite uzavrela
Francouzske jaderne elektrarny, ktere produkuji 88% mistniho proudu !!

Pokud se jedna o Nebezpecnost Japonskych elektraren tak IMHO jsou tak
nebezpecne, ze bych klidne jednu z nich bral na zahradu na rozdil od
protunelovaneho hybridu Vestinghouse / Rusaci - jmenem Temelin.

Zdravi Petr Kubac