zenerova dioda, 50ma

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Březen 14 18:55:58 CET 2011

 14.3.2011, 18:51:03

Vas problem se jmenuje "differential resistanc", ponekud nepresne
cesky -  vnitrni odpor. Ubytek napeti zpusobeny prochazejicim proudem se
pricita k zenerovu napeti. A u beznych zenerek pro mala napeti (cca
< 4 V ) dost velikej. Ve vasem pripade konkrezne az 85 ohm.
Pokud potrebujete stabilizovat presne i pri vetsich zmenach proudu,
pouzijte TL431.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz