Japonsko

Tomáš Hamouz hamouz na alsoft.cz
Pondělí Březen 14 18:35:38 CET 2011

Myslím že to posuzujete příliš přísně.
Průser to je, to bez pardonu. Ale pokud jsem pochopil, tak
 - reaktor v nejhorším případě skončí jako roztavená hrouda uvnitř
    vnějšího containmentu
 - nehrozí větší únik radioaktivity
Vzhledem k tomu že přežil větší otřesy než byl navržen a nebýt tsunami
tak by se z toho dostal zcela podle plánu s minimálními škodami.

Podle mne to je spíš ukázka toho, že jaderná energie může být
bezpečná (nepočítám mrtvé při výbuchu, to není obecné ohrožení).

Mimochodem, určitě mají v Japonsku i nějaké chemičky. Co se stalo s
nimi? Kolik chemického bordelu se dostalo ven? Jen se o tom nemluví,
protože jaderná elektrárna je bulvárnější sousto.

Tomáš